MY SECRET ROMANCE




My Secret Romance
Genre: Romance, Comedy
Episodes: 16 (To Be Confirmed)
Broadcast network: OCN
Broadcast period: 2017-April-17 to 2017-June-06
Air time: Monday & Tuesday 21:00


Synopsis

Cha Jin Wook (Sung Hoon) is a son from a wealthy family. His family runs a large company. Cha Jin Wook only pursues short term love. He then meets Lee Yoo Mi (Song Ji Eun) and changes. Lee Yoo Mi has never had a boyfriend before.

Cast

Main Cast

Sung Hoon as Cha Jin Wook
Song Ji Eun as Lee Yoo Mi
Kim Jae Young as Jung Hyun Tae
Jung Da Sol as Joo Hye Ri

People around Jin Wook

??? as Kim Ae Ryung (Jin Wook’s mother)
Kim Jong Goo as Cha Dae Bok (Jin Wook’s father)
Park Shin Woon as Jang Woo Jin (Jin Wook’s secretary)

People around Yoo Mi

Nam Ki Ae as Jo Mi Hee (Yoo Mi’s mother)
Joo Seung Hyuk as Lee Dong Goo (Yoo Mi’s younger brother)
Kim Si Young as Wang Bok Ja
Im Do Yoon as Kang Jenny
Baek Seung Hun as Lee Shin Hwa
Lee Hae In as Jang Eun Bi

Others

Oh Chang Kyung as Director Meng
Lee Sang Hoon as Secretary Kim

Production Credits

Producer: Goldin Media
Director: Kang Chul Woo
Screenwriters: Kim Ha Na, Kim Young Yoon




Post a Comment

0 Comments