MADAM CHA DAL RAE'S LOVE



Madam Cha Dal Rae’s Love
Genre: Romance, Comedy
Episodes: 120 (To Be Confirmed)
Broadcast network: KBS2
Broadcast period: 2018-Sep-03
Air time: Monday to Friday 09:00


Synopsis

This romatic comedy is about 3 middle age-women, Cha Jin Ok (Ha Hee Ra), Oh Dal Sook (Ahn Sun Young) and Nam Mi Rae (Go Eun Mi). They are friends who graduated from the same high school and they believe they are leading happy lives, until they face a crisis in their lives.


Cast

Main Cast

Ha Hee Ra as Cha Jin Ok
Ahn Sun Young as Oh Dal Sook
Go Eun Mi as Nam Mi Rae
Choi Jae Sung as Cha Jung Ho

People around Cha Jin Ok

Kim Eung Soo as Kim Bok Man
Kim Ha Rim as Kim So Young
Ahn Jae Sung as Kim Dae Young

People around Oh Dal Sook

Kim Hyung Bum as Tak Heo Se
Kim Se Hee (김세희) as Tak Il Ran
Kim Ji In (김지인) as Tak In Ran

People around Nam Mi Rae

Jung Wook as Kang Joon Ho
Jeon Ho Yeong (전호영) as Kang Dong Hyeon

Others

Lee Chang Wook as Cha Seong Il
Kim Ye Ryung as Kang Ji Soo
Hong Il Kwon as Baek Hyun Woo
Kim Jung Min as Baek Ho
Seo Seung Hyun
Kang Joon Ho (강준호)
Ban Sang Yoon as Park Sang Jang
Ahn Hong Jin as Executive director Jo
Jo Ah Ra as Soo Mi
Nam So Yeon (남소연) as Song Joo


Production Credits

Director: Go Yang Tak
ScriptWriter: Choi Soon Sik