MELTING ME SOFTLY



Melting Me Softly
Also known as: Let Me Melt / Please Melt Me
Genre: Fantasy, Romance
Episodes: 16 (To Be Confirmed)
Broadcast network: tvN
Broadcast period: 2019-Sep-28 to 2019-Nov-17
Air time: Saturday & Sunday 21:00


Synopsis

Ma Dong-chan (Ji Chang-wook) and Go Mi-ran (Won Jin-ah) are both frozen during an experiment. They wake up 20 years later instead of 24 hours later and must keep their body temperature above 30°C in order to survive.


Cast

Main Cast

Ji Chang Wook as Ma Dong Chan
Won Jin Ah as Go Mi Ran
Yoon Se Ah as Na Ha Young

People around Dong Chan

Yoon Suk Hwa as Kim Won Jo (Dong Chan’s mother)
Im Won Hee as Son Hyun Ki
Kim Won Hae as Ma Dong Sik
Jun Soo Kyung as Ma Dong Joo
Oh Ah Rin as Ma Seo Yoon
Jung Hae Kyun as Kim Hong Suk

People around Mi Ran

Gil Hae Yeon as Mi Ran’s mother
Shim Hyung Tak as Hwang Byung Sim
Seo Jung Yeon as Oh Young Sun
Choi Bo Min as Hwang Ji Hoon

Others

Yoon Na Moo
Lee Moo Saeng as Jo Ki Bum
Lee Hong Ki


Production Credits

Production Company: Studio Dragon, Story Phoenix
Director: Shin Woo Chul
Screenwriter: Baek Mi Kyung




Post a Comment

0 Comments